Followers

Monday, August 31, 2009

mimpi gajah masuk dlm rumah,huhu



salam..
em,smlm kan,lin ade mimpi pelik,huhu.. igt x nk cite kat sesape,tp ade sorg kwn tu minta citekan jugak,so lin pun cite je la.. lin mimpi 3 ekor gajah masuk dlm rumah.. dua ekor gajah besa,seekor gajah kecik.. anak gajah tu comey sgt2,cute jer,igt nk amik bela,hihi ^_~
then ade pulak yg kwn lin tu g ty mak dia ape maksud mimpi tue.. mak dia yg juga seorg ustazah pon terangkan lah klu gajah masuk dlm rumah maknanye dpt kemuliaan,wallahua'lam.. em,t'kejut jgk dgrnye,huhu.. tp asenye xde pape kowt,mimpi tu hanyalah mainan tdo je kan3,hee ;)

2 comments:

  1. yeke klau gajah pijak kak lin camner 2 lak...x jadi peyek kih3

    ReplyDelete
  2. hihihi,x lah apis,gajah tue takkan pijak kak lin punye,gajah tue gajah yg baek ^_~

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

World Visitors Map

free counters

Search