Followers

Sunday, March 7, 2010

selamat hari ulang tahun kelahiran adikku leyla

Leyla's D.O.B: 8 mac
tp kami sekeluarga sambut awl sehari di
Lokasi: Secret Recipe, Tmn Tasek Proton City, Pyorr..
biasa la 8 mac jatuh pd schooling day lah katakan,that's why celeb time hr ahad utk budak kecik nih,hehe..

Doa selamat untuk adik leyla:
Ya Allah sempena hari ulang tahun kelahiran Nur Lyaila pd 8 mac, berikanlah dia hidayah agar taat suruhanMu.. tolong bukakan hatinya untuk bertudung juga pada suatu hari nanti.. Dihindarkan dari segala musibah, cemerlang dalam pelajaran, jadi anak yg solehah dan bahagia di dunia jua di akhirat. Amin3 Ya Rabbal A'lamin..

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1109081&id=1135176245

p/s: akak dah belikan present utk adik, sehelai tudung, hope adik pakai ye bila t'buka hati nt, dh byk kali mak ayah suro pakai tudung, adik bknnya kecik lg, dh smpi masanya utk tutup aurat, jgn la ikut sgt kengkwn tuh, huhuhu.. jgn notty2,dgr lah ckp ayah ngan mak taw.. we all LOVE u adik :)

1 comment:

  1. Tambahan doa :

    Doa Hari Lahir

    Ya Allah, aku memohon kepada-Mu agar Engkau menjadikan sebaik-baik umur kami pada akhirnya, sebaik-baik amal pada penutupannya, sebaik-baik hari-hari kami adalah saat bertemu dengan-Mu.

    Aku memohon kepada-Mu agar Engkau menjadikan kuburan setelah berpisah dengan dunia, sebaik-baik tempat tinggal kami, luaskanlah liang lahat kami, dan rahmatilah saat kami menjadi rendah pada waktu menghadap-Mu saat hisab, tetapkanlah kaki-kaki kami di atas shirath, selamatkanlah kami dari kesusahan hari kiamat, putihkan wajah kami pada hari dimana wajah manusia ada yang putih dan ada yang hitam.

    Aku memohon kepada-Mu kenikmatan yang tak terputus-putus, mata yang sejuk yang tidak terputus-putus, aku memohon kepada-Mu untuk dapat melihat wajahMu, dan kerinduan bertemu dengan-Mu. Aku memohon agar Engkau mensucikan kerusakan hati kami dengan taubat, dan menyatukan hati kami dalam keadaan takut kepada-Mu, dan memberi kami pemberian yang besar yang dapat memasukkan kami ke dalam surga, tempat yang aman..

    Amin.

    Barakallah fi umrina [semoga Allah memberkahi usia kita]

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers


World Visitors Map

free counters

Search